reklama

Dotyk jarnej milenky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ležíme a sviatočne ťa cítim pod sebou.

Ticho mi spievaš ódu na marcové slnko.

Komunikujeme spolu iba dotykom.

Vokalistov si našla v šume stromov vôkol.

Chrbát mi pohládzaš rukou rozohriatou,

zdola si ešte trochu vlhká.

Vnikni do mňa celá pomalou rýchlosťou,

spečaťme začiatok tohto roka.

Zas mi vlievaš život do tepien a žíl,

nechápem, prečo hanbíš sa ma tak.

Iba po tvojom lúči vo mne bažím,

dovoľujem ti sa ma dotýkať.

Vítam ťa možno trochu predčasne,

ale nik mi nedaroval krajší deň.

Užívam si tie chvíle zázračné,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

kým nepadne ešte chladný noci tieň.

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu