reklama

Po abstinencii

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pohľad na ňu mi napovie, čo ma čaká...

Dotknúť sa jej jazykom- šialene ma to láka!

Povedala, aby sme šli na to pomaly,

tak som ju vzala do dlaní a ovoňala v objatí.

Cez nos mi prešla až do mozgu, do nervov,

kde ochromila moju myseľ uvažovať triezvo.

Chvíľu som ju iba dýchala,

veď mala som byť pomalá.

Dráždila ma, hrala sa na zvodkyňu.

Úprimne, nevymenila by som ju za inú.

Keď sa mi však náhle ocitla v ústach,

vykríkli sme slasťou, v bunkách nám hučiac

oblizujeme sa a vzdycháme so zatvorenými očami.

Potom ťa položím na podšálok žiarlivý

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a zmiešam ťa s nikotínom, káva.

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu