reklama

Kvety v sádre

Chvíľu vidíme svet divnými očami... Sú naše? Alebo je to len premenlivá avantgardná depresia?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kvety v sádre,

Lyžička vo vlasoch,

Črepy na stene,

Obraz v posteli,

Tieň v zrkadle,

Odraz na zemi,

Noha vo vani,

Pohár vo vzduchu,

Krieda na líci...

Úsmevy v prachu,

Kamene v povetrí,

Topole na púšti,

Kolesá hviezd rotujú pod nami...!

Som zmätená.

Listy v žalúdku,

Motýle v škatuli,

Špendlíky v oku,

Slnko v kaluži,

Konáre na streche,

Jazvy v koši,

Vietor v topánke,

Bábika v truhle,

Piesok v žilách,

Roboti v objatí,

Pes obesený na vôdzke...

V chaose snívam o svojom prenatálnom domove.

Kostnaté pľúca,

Stúpanie nadol,

Padanie hore,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milovanie smrti,

Zabíjanie života,

Láskanie stroja,

Stavanie hraníc,

Trhanie srdca,

Žmýkanie čriev,

Lízanie topánok,

Pľuvanie na známych,

Sneženie v jaskyni...

Na západe mi vychádza slnko a ja spovedám sa diablovi...

Raz ....za mesačného rána asteroid Zem snáď zase opraví...

A ja budem konečne doma!

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu