reklama

Rozhovor

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ticho.

Nádych.

Umlčala som aj myšlienku.

Ticho. Mlčanie.

Nehovorím. Nemyslím si.

Výdych.

Úsmev. Najprv len malý.

Úsmev. Taký, čo mi príjemne roztiahne pokožku na tvári.

Ticho.

Bez slov.

Bez myšlienok.

Hustý dym sa tancujúc valí z komína.

Iba sa pozerám bez súdov a zrazu sa sama stávam dymom.

Ticho. Mlčanie.

Nezvuk. Nemyseľ. Nepohyb.

A predsa mám pocit, že sme sa porozprávali.

Bez slov.

Bez zvuku.

Bez myšlienok.

Nádychom.

Úsmevom.

Bytím v nečase.

Bytím v nepriestore.

Ďakujem za rozhovor.

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu