reklama

Prázdna stolička

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už je to dlho, čo nám na hrnčekoch odpadli ušká.

Dívam sa smutne na stoličku vedľa seba zapadanú prachom.

Ani nezafúkalo...

Jej štyri nožičky sú obrastené machom a lykožrút ničí suché drevo.

Prečo mu to toľko trvá?

Ešte stále sedíme na posteli, každý na inom konci.

Na hlavu mi pršia nevystrieľané náboje.

Myslela som, že ťa nemusím zabiť, keď už si raz mŕtvy.

Zobrali mi pištoľ, tak rozbíjam taniere, z ktorých si odmietol jesť.

Kúpim nové.

Kúpila som nové.

Plastové.

Chcem aj novú stoličku.

Z tej starej občas kýcham.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo ju možno len obrúsim.

A umyjem.

S láskou.

Prijmem spolusediaceho.

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu