reklama

Husle tanga

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pripíjam si na Hemingwaya pohárom whisky

a snívam si svoj sen parížsky, srdcu blízky...

Krvavočervenými perami a pohľadom so sklonenou hlavou

ťa provokujem, a ty razíš si ku mne cestu davom.

V pozadí husle tanga trasú hladinou, ktorú pomaly dopíjam,

si pri mne prirýchlo a očami mi rozochvené telo objímaš.

Mám chuť si rozhrýsť spodnú peru ako zakrývam vzrušenie,

keď berieš mi pohár z rúk a odkladáš na neskoršie rušenie.

Rukou cez obnažený krk, plecia,.. násilne si pritiahneš môj driek,

tak sa opovažuješ a voniaš, že vieš, že nepoviem ti nie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ohýbaš ma, lámeš, dýchaš, tancuješ so mnou, vo mne,

tanec sme my a silná zhmotnená vášeň v pohybe.

Pozeráme si očami do predstáv, ktoré husle zjavujú,

jemne ma hádžeš na zem, kde noci závanu

ožívajú tiene plameňov opaľujúcich mi pokožku tela,

a predsa horíme len zvnútra, hrdlo mi stená,

neviem, či som tvoja ruka alebo ty moja,

kde začínajú moje pery, kde tvoja hriva smelá,

...keď v tom dohrajú...

Len nahá si na balkóne potlačenej vášne

dopíjam svoj pohár... Chýbaš mi. Strašne.

http://www.youtube.com/watch?v=kS9SUmAyKWM

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu