reklama

Hra s peklom s tebou v noci

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neverila som, že sa nechám tak ohroziť,

že tvoje slová mi až hypnózou môžu byť.

Strácam sa aj v tvojich divokých očiach,

dusíme sa smiechom nad priepasťou ležiac.

Kde nechali sme zodpovednosť a svedomie?

Stratili sa spontánne či nami vedome?

Pri tebe dospelá žena vo mne umiera,

tvar a pravidlá stráca každá vec súmerná.

V noci s tebou položíš predo mňa nabitú zbraň.

Veselo navrhnem namieriť a stlačiť spúšť.

Odovzdáš mi do rúk celý náš život bez zábran

a ja vystrelím, oproti čaká smrť a púšť.

Zmizol najmenší náznak strachu a ako náhrada

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

prišlo vzrušenie, adresa temnoty sa zadala,

s leskom v očiach štartujeme pozdraviť Hádesa,

vyvrátiť tvrdenie, že navrátiť nedá sa.

A keď ráno osvetlí naše unavené zjavy,

vzrušujúca noc sa ako hra s peklom javí

a bojím sa pozrieť do očí samej sebe,

koľko detskej hlúposti vo mne ešte drieme?

Poznám sa? Ty ma poznať nemôžeš, to je isté.

Kto si, že zbúram pravidlá bez zábran a tak iste,

akoby mi nevadilo v pekelných ohňoch prežiť zvyšok života,

za pár bláznivých nocí, keď ma omámiš hravo, rozum mi pomotáš?

Kto si, že kladiem výbušniny pod Chrenovský most?

Kto si, že mi tých výbuchov stále nie je dosť?

Kým si pre mňa, že zahadzujem minulosť a budúcnosť do smetí

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a tancujem pred coltom až kým ma guľka do srdca netrafí?

Položil si predo mňa nabitú zbraň....

Vystrelila som na nás bez zábran...

Tento boj nikdy nebude mať víťazov.

Čas smrti bude ohlásený Hádesom.

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu