reklama

Stretnutie s Malým princom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vyzliekam sa donaha z pyžama,

aby som sa pred spaním mohla odieť do vône škorice...

dýchame sa navzájom,

opaľuje ma svojím plamienkom

a šíri sa izbou ako láskyplný jed.

Ty ma pri tom pozoruješ,

kúpeme sa v úsmevoch,

vytancovala som penovú bublinku,

ktorá ti praská na nose.

Ponoríš sa do mňa,

a milujeme sa v opojení škorice bez toho,

aby si sa čo i len priblížil.

Prežívame naše bláznovstvo

a tešíme sa z teraz.

Zdieľam s tebou to,

čo ani jednému z nás nepatrí.

Požičali sme si teplo,

ktoré roztápa miestne sibírske mrazy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som tvoja ruža?

Som tvoja líška?

Som tvoja?

V priestore, kde nie si ty....kde nie som ja. Kde je len vôňa škorice a Jedno.

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu