reklama

Mon premier vol

Môj prvý let v "priamom prenose". Bol to pre mňa skutočný zážitok. A chcem, aby ste to vedeli :D Letela som spoločnosťou Austrian Airlines z Viedne do Nice (07:20-09:05) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

06:30 Robiť sama veci po prvý krát bez nejakej väčšej znalosti jazyka v inej krajine je trošku zmätené. Už čakám sama na svoj let. Prešla som kontrolami, hádam, je všetko v pohode, ešte nikde si nepýtali môj občiansky.

07:25 Je to neuveriteľné, ale nič mi nepripadá prirodzenejšie ako nástup do lietadla, sedenie v ňom...Heh, neviem, čím som omámená, či nedostatkom spánku alebo ako...Ale o 2 minúty máme odlietať! :D Ou. Sedím vedľa sympatického staršieho pána. Hrá mi nad hlavou klasická hudba- tuším Strauss- poznám to. Plus sedadlá a koberček sú upokojujúco zelené. Letuška ponúka noviny. Vzala som si Le Monde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

7:40 Ešte vyššie?? Ty vole...to je tlak! Bojím sa pohnúť nohami :D. Vyzerá to ako ľadom pokrytá krajina, ľadovce v mori. Paráda. Tu hore je slnečno :D. Mraky pod nami. Akoby úplne iný svet, iná planéta. Týpek vedľa mňa sa ani raz nepozrel z okna. Ale vedel tu čo a ako. Asi často lieta alebo už letel niekoľko krát a nemá lietanie práve v láske. Bojí sa výšok, alebo ho oblaky vôbec nezaujímajú. ..

Do kelu, ako toto môže letieť?? Keď je ešte aj v kufri toľko batožiny?!

08:15 Predpokladám, že to pásmo pohorí, čo vidím z okna, že sú Alpy. Vyzerá to dobre, škoda, že nesedím hneď pri okienku.

Jak kráľovná! :D Objednala som si kávu a jablkový džús. Rozdali nám malú „svačinu“ J. Cool :D. Už som si úplne zvykla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Týpek počúva MP3. Som v pohode, idem čítať Le Monde, aj keď nie všetkému rozumiem. Ale nemám čo iné na robote. Stále si asi neuvedomujem, čo sa deje.

08:20 Neuveriteľne sa mi zatvárajú oči. Neviem, či je to tou výškou, alebo som tak pekelne unavená...??

08:37 S tým sudoku v Le Monde neviem ani pohnúť! A neviem, či vidím z okna more alebo nie. Naťažko s tými oblakmi a hmlou. Nemáte mapu? Hm?

08:43 Ou ou ou, klesáme!!! Do riti, to je nepríjemné, to meravenie nôh. Plus to znamená, že o chvíľu sa stretnem s Olivierom!! Ááá! Plus obavy o kufor, či som ho neposlala inam :D. A čo ak sa nebudem môcť postaviť???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Trasenie ako na slovenských cestách občas...Nie, to som prehnala. Ako na rakúskych občas. Na slovenských by som umrela od strachu.

08:47 Budeme pristávať. Týpek mi ukazoval z okna Cote d´Azur. Trochu kecáme. Anglicky aj francúzsky. Ide do Nice pracovne.

To čo s nami robí ten pilot????? :D Ááá :D

08:59 Vidím palmy! Letisko vystupuje priamo z mora! Juhúú!

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu