reklama

Keď mrznem ulicou

Keď sa na biely dym mení výdych,...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď sa na biely dym mení výdych,

keď v hlave je roj myšlienok sivých,

keď hľadám odpoveď na to, kto som,

keď je cencúľom, čo bolo prstom,

keď nachvíľu okrem vody a vzduchu aj úsmev zamrzne,

keď rozmýšľam, kam sa podeli životaschopné plamene,

keď sama som, ale smútok necítim,

keď krutý chlad preniká mojím bytím,

keď rukavice nestačia...

prechádzam sa mestom, lebo ešte nenadišiel čas

odchodu môjho autobusu...

Zapálim si ďalšiu...

Lenka Kubatková

Lenka Kubatková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pred siedmimi rokmi som bola motýľom liahnucim sa z kukly... Dnes presviedčam seba aj vás, že lietať sa oplatí, nech je farba či váha našich krídel akákoľvek. :)Vyštudovala som európske štúdiá na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre a na Inštitúte politických vied Science Po v Grenobli. Od roku 2016 žijem a pracujem v Bruseli. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáERAZMUS REMEŠPoéziaČlánky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu